تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوت 4 ذوب‌آهنی به تیم ملی

مايدا چيچيچ، سرمربي تيم ملي واليبال بانوان اسامي 14 بازيكن را براي حضور در اردوي تيم ملي بانوان اعلام كرد كه نام 4 بازيكن از ذوب‌‎آهن در ليست اعلام شده ديده مي‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مایدا چیچیچ سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران 14 بازیکن را برای حضور در اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد.

در لیست اعلام شده نام 4 بازیکن از تیم ذوب‌آهن دیده می‌شود؛ ندا چلمانیان، فرزانه زارعی، فرانک بابلیان و فرزانه مرادیان چهار والیبالیست ذوب‌آهنی هستند که به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

تمرینات آماده‌سازی تیم ملی از یکم تا پنجم بهمن‌ماه است و تیم ملی خود را برای حضور در رقابت‌های انتخابی زنان جهان در منطقه آسیای مرکزی که از هشتم تا دهم بهمن‌ماه و به میزبانی مالدیو برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

به گزارش فارس اسامی کامل دعوت‌شدگان به تیم ملی به شرح زیر است:

سودابه باقرپور، شبنم علیخانی، ندا چملانیان، مائده برهانی، فرزانه زارعی، شکوفه صفری، زینب گیوه، فرنوش شیخی، نگار کیانی، فرزانه مرادیان، مهسا صابری، مهسا کدخدا، نگین شیرتری و فرانک بابلیان

هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان جهان سال 2018 با حضور 24 تیم از 7 تا 28 مهرماه سال 1397 به میزبانی ژاپن برگزار می شود؛ قاره آسیا علاوه بر میزبان چهار سهمیه دیگر در مسابقات والیبال قهرمانی جهان دارد.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوت 4 ذوب‌آهنی به تیم ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..