تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انفجار توام با آتش سوزی در کارگاه کفش در بلوار شهید شیرودی

سرپرست ایستگاه بیستم سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از انفجار توام با آتش سوزی در کارگاه کفاشی در بلوار شهید شیرودی این کلانشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی یکه گفت: در ساعت 9:56 صبح امروز یک مورد حریق در کارگاه کفاشی به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن، ستاد فرماندهی ، آتش نشانان دو گروه اطفای حریق ایستگاه شماره بیستم آتش نشانی را به همراه تجهیزات اطفایی کامل به محل حادثه واقع در بلوار شهید شیرودی ، خیابان بنی هاشم اعزام کرد. انفجار توام با آتش سوزی در کارگاه کفش در بلوار شهید شیرودی

وی با اشاره به اینکه این حادثه در شرایط توسعه به آتش نشانی گزارش شده بود ، افزود: با حضور بلادرنگ ماموران آتش نشانی در محل مشاهده شد که کانون انفجار و آتش سوزی طبقه همکف یک گارگاه دو طبقه در مساحت حدود 9 متر مربع می باشد که شعله های سرکش آتش به سرعت به طبقه فوقانی کارگاه نیز سرایت کرده بود .

سرپرست ایستگاه بیستم سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: با توجه به اقلام موجود در این کارگاه دود زیادی نیز از آن برخواسته بود که آتش نشانان با ایمن سازی محل، عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کردند.

یکه با بیان اینکه وجود مواد اشتعال زا همچون فوم و ... عملیات آتش نشانان را با سختی هایی روبه رو کرده بود، گفت: آتش نشانان در عملیاتی ضربتی شعله های آتش را در همان لحظات اولیه مهار و پس از آن به طور کامل اطفا کردند.

وی با اشاره به حضور سه نفر از کارکنان در محل آتش سوزی و خروج دو تن از آنها در همان لحظات اولیه از محل ، گفت: یک مرد جوان در طبقه فوقانی کارگاه در میان دود و اتش محبوس شده بود که وی قبل از رسیدن آتش نشانان از طریق پنجره طبقه اول به خیابان پریده بود .

این مقام ایمنی ضمن اینکه ارتفاع طبقه اول تا سطح خیابان را حدوداً سه و نیم متر اعلام کرد ، گفت : مرد جوان به دلیل سوختگی سطحی به بیمارستان منتقل شد .

علت دقیق وقوع این حادثه در دست بررسی می باشد.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انفجار توام با آتش سوزی در کارگاه کفش در بلوار شهید شیرودی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..