تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین المپیاد علمی،آموزشی مقطع ابتدایی در بندرترکمن برگزار می شود

ساعت: 13:22 منتشر شده در مورخ: 1395/10/28 شناسه خبر: 1009021

رییس آموزش و پرورش بندرترکمن از برگزاری نخستین المپیاد علمی آموزشی ویژه مقطع ابتدایی در مدارس شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، مسعود بیدل نامنی با ذکر این خبر افزود: این المپیاد برای نخستین بار در سطح شهرستان ویژه دوره ابتدایی اجرا خواهد شد .

وی با اشاره به جزییات این المپیاد علمی تصریح کرد: دانش آموزان پایه اول در رشته سودوکو ٬ در پایه دوم رشته پیام رمز(مورس) در پایه سوم در رشته موشک های کاغذی ٬ در پایه چهارم دررشته مازآهن ربایی ٬ در پایه پنجم در رشته نجات تخم مرغ و در پایه ششم‌ در رشته سازه های ماکارونی به رقابت خواهند پرداخت.

نامنی با اشاره به اهداف این المپیاد خاطر نشان کرد: پرورش خلاقیت ٬ شناسایی دانش آموزان مستعد ٬ ایجاد زمینه برای کاربست آموخته های فراگیران وغنی سازی یادگیری همراه با نشاط و شادابی و...از جمله اهداف اجرای این المپیاد می باشد.

وی با اشاره به اجرای این المپیاد در شهرستان یادآور شد: زمان دقیق این المپیاد فعلا مشخص نشده اما جلسات توجیهی پیرامون آماده سازی داوران در حال انجام است و انشالله با هماهنگی ها و برنامه ریزی های در پیش رو شاهد برگزاری این آزمون در شهرستان هستیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین المپیاد علمی،آموزشی مقطع ابتدایی در بندرترکمن برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..