تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو قایقران کرمانشاهی خود را برای حضور در مسابقات جهانی و آسیایی آماده می کنند

محمد سهراب بیگ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هادی جعفری به اردوی تیم ملی آب های آرام و مسلم سلیمی به اردوی تیم ملی کانوکانادایی جوانان ایران دعوت شده اند.
وی خاطرنشان کرد: اولین مرحله از اردوی تیم ملی آبهای آرام جوانان ایران از 29 دی تا 19 بهمن در دریاچه آزادی تهران برگزار می شود.
سهراب بیگ یادآور شد: تیم ملی آب های آرام کشورمان زیرنظر حسین ملکی خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان آماده می کند.
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه همچنین به دومین اردوی تیم ملی کانوکانادایی کشورمان نیز اشاره کرد و گفت: این اردو نیز از 29 دی تا 10 بهمن با حضور 9 قایقران برگزار می شود.
وی گفت: در این اردو که به میزبانی بابلسر برگزار می شود ملی پوشان زیرنظر الیاس اقلیمی تمرین های خود را پیگیری می کنند.
سهراب بیگ در پایان اظهار کرد: تیم ملی کانوکانادایی جوانان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermansha@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو قایقران کرمانشاهی خود را برای حضور در مسابقات جهانی و آسیایی آماده می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..