تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰ پسوردی که سریع هک می‌شوند

شرکت Keeper، کلمات رمز ۱۰ میلیون نفر از کاربران خود را که طی هک های اطلاعاتی سال گذشته فاش شده بود را بررسی کرد.

از هر ۱۰ کلمه رمز، چهار مورد حاوی شش کاراکتر یا کمتر بودند. به عبارت دیگر نرم افزار و سخت افزارهای هک می توانند فقط طی چند ثانیه این پسوردها را شناسایی کنند.

در این میان به نظر می رسد هنوز هم افراد تمایل دارند از کاراکترهای متوالی در کلمات رمز خود استفاده کنند، مانند ۱۲۳۴۵۶، ۱۲۳۴۵۶۷.

کلمات رمزی مانند ۱q۲w۳e۴r نیز وجود داشتند که نشان می دهند برخی کاربران سعی دارند با الگوهایی غیرقابل پیش بینی کلمات رمز ایمن تری خلق کنند.

اما به گفته شرکت مذکور این تلاش ها چندان ثمربخش نیست. زیرا برنامه های هک کلمه رمز کاراکترهای متمایز اما متوالی را نیز جستجو می کنند و در نهایت هک آنها فقط چند ثانیه دیرتر انجام می شود.

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰ پسوردی که سریع هک می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..