تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چمران مانع از طرح استعفای مسجدجامعی در جلسه علنی شد

چمران مانع از طرح استعفای مسجدجامعی در جلسه علنی شد

جامعه > شهری - مهدی چمران رئیس شورای شهرداری تهران تا این لحظه مانع از طرح استعفای احمد مسجدجامعی،‌رئیس سابق شوای شهر تهران شده است.

به گزارش خبرآنلاین، وی در ابتدای جلسه نیز تاکید کرد که امروز مسائل مهم‌تری از کتابخانه ملی در دستور کار قرار دارد که یکی از این مسائل بسیار مهم بحث و بررسی بیش از نیم ساعت درباره کمک به بیمارستان پروفسور سمیعی بود که بعد از بحث و جدل فراوان در نهایت بدون رای‌گیری به کمیسیون بار دیگر ارجاع شد!

گفته شده چمران برای جلوگیری از مطرح شدن سخنان اعضای شورای شهر درباره خدمات مسجدجامعی به شورا به دنبال طرح این مسئله در جلسه غیرعلنی و دور از چشم خبرنگاران است.

خبرنگاران از مسجدجامعی دلیل این موضوع را پرسیدند که او تنها با لبخندی پاسخ آنها را داد.

۴۲۴۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چمران مانع از طرح استعفای مسجدجامعی در جلسه علنی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..