تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رییس جشنواره کن برگزیده شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هیات مدیره جشنواره پیش از هفتادمین دوره این رویداد بزرگ سینمایی بار دیگر لسکیور را در جایگاه ریاست جشنواره فیلم کن قرار دادند.

لسکیور از سال ۲۰۱۴ ریاست جشنواره فیلم کن را برعهده دارد. او با انتخاب مجدد تا سال ۲۰۲۰ در این جایگاه خواهد ماند.  

او که روزنامه‌نگار و از بنیان‌گذاران شبکه تلویزیونی «کانال پلاس» است از سال ۱۹۹۴ تا سال ۲۰۰۲ رییس و مدیر اجرای گروه «کانال پلاس» بود. او بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۴ قائم‌مقام مدیرعامل «تئاتر مارینی» پاریس بود.

رییس جشنواره کن این دوره نیز به روال سال‌های گذشته همراه با تیری فرمو دبیر جشنواره بر روند انتخاب فیلم‌های حاضر در بخش رقابت اصلی کن نظارت خواهند کرد.

هفتادمین دوره جشنواره فیلم کن از ۲۷ اردبیهشت تا هفتم خرداد (۱۷ تا ۲۸ می سال ۲۰۱۷) برگزار خواهد شد.

منبع‌: اسکرین‌دیلی / ۱۶ ژانویه

58241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رییس جشنواره کن برگزیده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..