تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه معکوس حملات توییتری دونالد ترامپ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سلسله توییت‌های ترامپ بر علیه جان لوییس سبب شد که کتاب‌های لوییس در فهرست پرفروش‌های بازار کتاب قرار گیرند.

لوییس چندی پیش گفته بود که ترامپ را رییس‌جمهور مشروع و قانونی آمریکا نمی‌داند. ترامپ هم به روال معمول سخنان او را بی‌پاسخ نگذاشت و این نماینده دموکرات کنگره را در یک سلسله توییت هدف حمله قرار داد.

درست چند ساعت پس از توییت‌های ترامپ علیه لوییس دو رمان مصور و یک کتاب خاطرات از لوییس سه جایگاه نخست پرفروش‌ترین کتاب‌های سایت آمازون را از آن خود کردند.

ترامپ درباره لوییس در توییتر نوشته بود: «فقط حرف. هیچ عمل و نتیجه‌ای در کار نیست. جان لوییس نماینده کنگره باید زمان بیشتری صرف بهبود شرایط ایالت خود کند که در وضعیت اسفباری قرار دارد و در حال از هم پاشیدن است.»

کتاب «مارس» رمان مصور جان لوییس درباره جنبش‌های حقوق مدنی آمریکا پیش از توییت‌های ترامپ در رده ۴۵۱ پرفروش‌ها قرار داشت و پس از آن به رده نخست نقل مکان کرد. این درحالی است که کتاب خاطرات لوییس با عنوان «قدم زدن در باد» پس از این رویداد از جایگاه ۸۶۹۹ به رده دوم پرفروش‌ها صعود کرد.

سومین کتاب لوییس نیز که از فروش بسیار کمتری برخوردار بود، «در میان آن پل: درس‌های زندگی و دیدگاهی برای تغییر» نام دارد که پیش از توییت‌های ترامپ در فهرست پرفروش‌های آمازون در جایگاه ۳۴ هزار و ۴۸۰ قرار داشت و پس از آن به جایگاه ۱۷۵ رسید.

جان لوییس در برنامه خبری شبکه «ان‌بی‌سی»‌ گفته بود: «به نظر من روس‌ها در انتخاب ترامپ نقش داشتند.»

لوییس سال ۲۰۱۳ در گفت‌وگویی درباره نخستین جلد از کتاب «مارس» گفته بود: «وقتی شاهد چیزی نادرست و ناعادلانه هستید، باید دست به کار شوید. حرف من با جوانان این است در هر کجا که هستید هنگامی که چیزی می‌بینید، کاری درباره آن صورت دهید.»

منبع:‌ گاردین / ۱۶ ژانویه

58241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه معکوس حملات توییتری دونالد ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..