تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام برنامه‌های روز پنجم جشنواره

به گزارش افکارنیوز،

پنجمین روز از  برگزاری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر در حالی میزبان علاقه مندان موسیقی است که اجرای کنسرت «گیوم پره» از کشور فرانسه یکی از مهم ترین اجراهای این دوره از جشنواره به حساب می‌آید. 
 
طبق برنامه‌ریزی ارائه شده در جدول، برنامه کنسرت ها و نشست های پژوهشی در روز سه شنبه ۲۸ دی ماه به ترتیب زیر اعلام شده است:   
 
تالار وحدت- ساعت ۱۸:۳۰: داکوئنده دل مارئو از کشور اسپانیا، ساعت ۲۱:۳۰: گیوم پره از کشور فرانسه 
 
تالار رودکی-  ساعت ۱۸:۳۰: آنسامبل پرکاشن تهران، ساعت ۲۱:۳۰: برگزیدگان جشنواره موسیقی جوان 
 
برج آزادی-  ساعت ۲۱:۳۰: کنسرت «قلم را بچرخان» اشکان خطیبی 
 
فرهنگسرای نیاوران- ساعت ۱۸:۳۰: عیسی غفاری، ساعت ۲۱:۳۰: گروه «آهنگ» به سرپرستی مهرداد ناصحی و خوانندگی مهدی امامی 
 
سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران- ساعت های ۱۹ و ۲۲: حامد همایون 
 
مرکز همایش های برج میلاد- ساعت ۲۱:۳۰: محمد علیزاده 
 
تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران- ساعت ۱۶ تا ۱۸: نشست «بررسی روند آموزش آکادمیک در دانشکده های موسیقی» با حضور آذین موحد، محمدرضا فیاض و احسان ذبیحی فر 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام برنامه‌های روز پنجم جشنواره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..