تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیح عراقچی درباره چهارمین گزارش اجرای برجام

به گزارش افکارنیوز،

عباس عراقچی در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست شورای حقوق بشر در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره اینکه آیا 1+5 با ایران درباره موضوعات حقوق بشری مذاکره داشته یا خیر؟ گفت: برخلاف آنچه که تصور می‌شود باید تأکید کنم که ما درباره هیچ موضوعی غیر از موضوعات هسته‌ای مذاکره نکرده‌ایم.

وی همچنین درباره نشست امروز گفت: ما خوشبختانه در وزارت امور خارجه با ستاد حقوق بشر ارتباط تنگاتنگی داشته‌ایم تا بتوانیم چهره نورانی حقوق بشر کشورمان را به غرب نشان دهیم.

معاون وزیر خارجه گفت: خوشبختانه بعد از حل مناقشات هسته‌ای و در فضای بین‌المللی جدیدی که ایجاد شده توانسته‌ایم چهره بهتری از کشور و بخصوص مسائل حقوق بشری به غربی‌ها نشان دهیم.

وی همچنین درباره ارائه چهارمین گزارش اجرای برجام به مجلس گفت: این گزارش آماده شد و به آقای بروجردی ارائه شد که قطعاً مشروح آن در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیح عراقچی درباره چهارمین گزارش اجرای برجام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..