تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام ۲۱ کاروان دانشجویی استان قم به سفر عتبات عالیات

مسئول شورای عمره و عتبات استان از اعزام 21 کاروان دانشگاهی طی مدت 74روز به عتبات عالیات در سال آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ مسئول شورای عمره و عتبات استان گفت: نخستین کاروان از شانزدهمین دوره سفرهای زیارتی عتبات عالیات دانشگاهیان استان قم روز 9 دی سال96 در مدت 74 روز به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام طاهری در ادامه به برخی از ویژگی های کاروان های دانشجویی اشاره کرد و افزود: بازدید از برخی زیارتگاه‌ها و اماکن تاریخی عراق از ویژگی‌های کاروان‌های دانشجویان است که تلاش ما این است که بهترین کاروان‌ها را در زمینه معنویت و  نظم و کسب معرفت داشته باشیم.
 
وی در پایان به نحوه اطلاع رسانی دانشجویانی که برای رفتن سفر معنوی به عتبات عالیات ثبت نام کردند اشاره کرد و خاطرنشان کرد: دانشجویان زائری که برای این سفر با قید قرعه پذیرفته شده‌اند برای برنامه‌ریزی بهتر اقدام به تحویل مدارک خود به رابطان دانشگاهی یا دفتر ستاد عمره و عتبات استان قم کنند. برای اطلاع دقیق دانشجویان از برنامه‌های کاروان خود و نیز نحوه و زمان حرکت برای هر کاروان از طریق فضای مجازی  اطلاع‌رسانی می‌شود.
 
انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام ۲۱ کاروان دانشجویی استان قم به سفر عتبات عالیات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..