تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




200 بازی را در سطح کشور داوری کرده ام/ برگزاری کلاس درجه سه داوری نخستین بار در ایجرود

ساعت: 11:07 منتشر شده در مورخ: 1395/10/28 شناسه خبر: 1008853

داور فوتبال ایجرودی با بیان اینکه کلاس داوری درجه 3 برای نخستین بار در ایجرود برگزار می شود،گفت: 200 بازی را در سطح کشور داوری کرده ام و هیچ زمانی از کارم نا امید نشدم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد امینی « داور فوتبال ایجرودی» امروز درگفت وگو با خبرنگار ایجرود خبر،با بیان اینکه متولد 1365 در روستای گلابر ایجرود، از کارکنان اداره ورزش و جوانان این شهرستان دارای مدرک کارشناسی تربیت بدنی است، اظهار داشت: از سال 1388 در شهر زنجان کلاس درجه 3 داوری فوتبال را  با حضور در کلاس استاد فرج اله یثربی داور بین المللی، گذرانده است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به علاقه و توانایی در قضاوت از زمان شروع داوری به صورت رسمی، منظم و مرتب در تمرینات آمادگی جسمانی و کلاس های ارتقاء داوری شرکت کرده است، افزود: برای یک داور موفق تقریبا همه سال های داوری، بهترین سال داوری است.

داور فوتبال ایجرودی با تاکید بر اینکه بهترین سال داوری او در سال 1392 بوده است، تصریح کرد: در این سال آشنایی با استاد محمود رفیعی داور بین المللی بود چرا که در این سال با حمایت های ایشان و آقای اصفهانیان رئیس کمیته داوران کشور و آقای بیاتی رئیس کمیته داوران استان زنجان نزدیک به 150 داوری انجام دادم.

امینی با بیان اینکه یک داور موفق باید یک برنامه ریزی بلند مدت داشته باشد، ادامه داد: بنده نیز از این امر مستثنی نیستم و تاکنون تا به اینجا 200 بازی را در سطح کشور قضاوت کرده ام و این با برنامه تمرینی مرتب و علمی و نیز داشتن رژیم غذایی مناسب که از جمله برنامه های تمرینی اینجانب است، این مهم را کسب کرده ام.

وی با اشاره به اینکه برای ارتقاء داوری، دانش داوری لازم و ضروری است، اذعان کرد: برای ارتقاء دانش داوری در کلاس های درجه 2 و یک شرکت کرده و مدرک مورد نظر را گرفته ام و در حال حاضر منتظر برگزاری کلاس درجه ملی داوری فوتبال هستم.

داور فوتبال ایجرودی با اشاره به اینکه خاطره شیرین برای هر داور قضاوت های خوب و عالی است، اضافه کرد: شیرین ترین خاطره من در داوری آشنایی با استاد محمود رفیعی داور بین المللی فوتبال است.

وی با بیان اینکه آقای محمود رفیعی به دلیل اخلاق و رفتار خوبی دارند، الگوی بیشتر داوران جوان هستند، ادامه داد: «تلخ ترین خاطره من از داوری در جریان بازی تیم های اصفهان با کیش بود که در 25 دقیقه بازی بعلت کشیدگی عضله مسدوم شدم ولی با توجه به اینکه داور چهارم بازی از اصفهان بود مجبور شدم تا آخر بازی را خودم قضاوت کنم».

امینی با تاکید بر اینکه قضاوت در لیگ برتر آرزوی هر داوری است، اضافه کرد: اگر خدا بخواهد در لیگ یک و برتر قضاوت می کنم.

داور فوتبال ایجرودی با بیان اینکه صد در صد برنامه ای برای پیشرفت دارد، تصریح کرد: در آینده نزدیک کلاس درجه 3 داوری فوتبال در ایجرود برگزار می شود.

امینی با اشاره به اینکه تاکنون از داوری دلسرد نشده است، خاطر نشان کرد: برای یک داور بسیار سخت است که داوری را کنار بگذارد.

داور فوتبال ایجرودی با تاکید بر اینکه انسان با تلاش و توکل به خداوند متعال به تمام اهداف خود می رسد، گفت: جوانان و علاقه مندان به داوری فوتبال را به تلاش،تحصیل، تمرین و زندگی برنامه دار دعوت می کنم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «200 بازی را در سطح کشور داوری کرده ام/ برگزاری کلاس درجه سه داوری نخستین بار در ایجرود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..