تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدور بیش از ۱ میلیون کارت ملی هوشمند در آذربایجان شرقی

ساعت: 10:18 منتشر شده در مورخ: 1395/10/28 شناسه خبر: 1008793

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی گفت: تاکنون برای بیش از یک میلیون نفر در آذربایجان شرقی کارت هوشمند ملی صادر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اهروصال، احد جودی در چهارمین جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان اهر با اشاره به اینکه در کشور و به تبع آن در استان با کاهش جمعیت روبرو هستیم، خاطر اظهار داشت: باید با برنامه ریزی های دقیق و مدون در جهت افزایش جمعیت گام برداریم.

وی با بیان اینکه کارت هوشمند ملی دارای بیش از ۵۰ کارایی و ثبت اطلاعات افراد خواهد بود گفت: تاکنون برای بیش از یک میلیون نفر در آذربایجان شرقی کارت هوشمند ملی صادر شده است.

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی ادامه داد: ۱۰۰ دستگاه خدمات رسان با سامانه ثبت احوال ارتباط دارند که فقط تعداد کمی از آنها از اطلاعات جمعیتی بهره مند هستند اما با صدور کارت هوشمند ملی لازم است خدمات الکترونیکی را در اولویت قرار دهند.

احد جودی یکی از اولویت های اداره کل ثبت احوال آذربایجان شرقی را تحلیل آمارها نه فقط ارایه آمار اعلام و تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از آمارهای ارایه شده بحث طلاق است از کارشناسان و صاحب نظران انتظار داریم نسبت به بررسی علل وقوع طلاق اقدام کنند و برای کاهش طلاق راهکارهای مناسب ارایه دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدور بیش از ۱ میلیون کارت ملی هوشمند در آذربایجان شرقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..