تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتبار جدید برای استخر دانش آموزی

ساعت: 10:15 منتشر شده در مورخ: 1395/10/28 شناسه خبر: 1008711

بنای استخر دانش آموزی اسفراین به عنوان یک پروژه ورزشی دانش آموزی در این شهرستان 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سپهرآیین، به برکت سفر مقام معظم رهبری اعتبار 14 میلیارد ریالی برای تکمیل استخر دانش آموزی اسفراین اختصاص یافت.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش اسفراین با اعلام این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما گفت: برای این پروژه دانش آموزی با زیربنای یک هزار و 416 مترمربع تاکنون اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 244 میلیون ریال هزینه شده است. 

«سلیمان غفاری»  با اشاره به اینکه  بنای استخر دانش آموزی اسفراین به عنوان یک پروژه ورزشی دانش آموزی در این شهرستان 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: اعتبار 14 میلیارد ریالی که فرصت تکمیل این پروژه ورزشی دانش آموزی را فراهم می آورد به برکت مقام معظم رهبری به صورت اسناد خزانه اسلامی اختصاص یافت.

وی خاطر نشان کرد: این پروژه از سوی اداره کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان مجدد به پیمانکار واریز شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتبار جدید برای استخر دانش آموزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..