تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیائومی از پرچم‌دار Mi 6 در سه نسخه متفاوت رونمایی خواهد کرد

در سال 2016 شیائومی یکی از قابل‌توجه‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار یعنی شیائومی Mi MIX را رونمایی کرد. این دستگاه با نمایشگر بدون حاشیه 6.4 اینچی و طراحی جالب خود، تبدیل به یکی از به‌یاد ماندنی‌ترین مدل‌های معرفی شده توسط این شرکت چینی شده است، البته در نیمه اول سال 2016 شیائومی از Mi 5 به‌عنوان پرچم‌دار جدید خود رونمایی کرده بود. شیائومی Mi 5 تمامی ویژگی‌های پرچم‌داران مطرح بازار را با قیمتی پایین‌تر در دسترس کاربران قرار داد.

شایعات زیادی از پرچم‌دار جایگزین Mi 5 منتشر شده و براساس اطلاعاتی که سایت Gizchina بدست آورده، باید شاهد معرفی سه نسخه مختلف از شیائومی Mi 6 باشیم. در این گزارش جدید اعلام شده که ارزان‌ترین نسخه شیائومی Mi 6 با پردازنده مدیاتک هلیو X30 و با قیمت 290 دلار معرفی خواهد شد و نسخه‌ای دیگر با پردازنده اسنپدراگون 835 قیمتی برابر با 360 دلار دارد. سومین نمونه که با قیمت 434 دلار گران‌ترین نسخه محسوب می‌شود، علاوه‌بر پردازنده اسنپدراگون 835، همانند گلکسی S7 Edge به نمایشگر دوگانه خمیده مجهز است.

هنوز زمان معرفی شیائومی Mi 6 مشخص نشده ولی باتوجه به نزدیک بودن نمایشگاه MWC، شاید شیائومی از این نمایشگاه در بارسلونا استفاده کرده و از آخرین پرچم‌دار خود رونمایی کند. اگر این شرکت چینی قصد رونمایی از پرچم‌دار جدید خود در MWC 2017 را داشته باشد، کمی بیش از یک‌ماه باید تا کسب اطلاعات رسمی صبر کنیم.

Xiaomi MI MIX

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیائومی از پرچم‌دار Mi 6 در سه نسخه متفاوت رونمایی خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..