تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خادم الشریعه با هوش ترین بانوی جوان ورزشکار آسیا است

شبکه تلویزیونی الجزیره مصاحبه ای با پدیده شطرنج ایران ،آسیا و حتی جهان انجام داده و این استعداد 19 ساله را با هوش ترین بانوی جوان ورزشکار آسیا معرفی کرد.

شبکه تلویزیونی الجزیره: سارا خادم الشریعه با هوش ترین بانوی جوان ورزشکار آسیا استبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد سارا سادات خادم الشریعه قهرمان شطرنج ایران، در 19 سالگی به افتخاراتی رسیده که بسیاری از قهرمانان و استاد بزرگان شطرنج در سنین بسیار بالاتر حسرت این افتخارات را دارند.

براساس این گزارش سارا خادم الشریعه در سنین 8 سالگی و 12 سالگی در مسابقات بین المللی خوش درخشید و هوش بالای خود را از سن جوانی به رخ  همه کشید.

سارا خادم الشریعه به شبکه تلویزیونی الجزیره گفت: "هیچ کدام از اعضای خانواده ام در بازی شطرنج حرفه ای نبودند و شطرنج بازی نمی کردند."

وی ادامه داد: زمان شروع به بازی شطرنج و وارد شدن به این رشته خانواده من هیچ حمایتی از من نکردند چرا که باعث شد تا از فعالیت های تحصیلی من کاسته شود.

خادم الشریعه خاطرنشان کرد: در ایران تفاوت زیادی از نظر فراهم شدن امکانات برای شطرنج مردان و زنان وجود ندارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خادم الشریعه با هوش ترین بانوی جوان ورزشکار آسیا است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..