تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توپی های پروتئینی؛ صبحانه‌ای انرژی زا برای کودکان

کد خبر: ۴۶۲۵۴۶

۴۶۴  بازدید

توپی های پروتئینی که در این مطلب انتخاب کرده ایم سرشار از مواد مغذی و انرژی زاست و از این رو برای صبحانه یک گزینه کامل و عالی محسوب می شود.

وب سایت روزیاتو: توپی های پروتئینی که در این مطلب انتخاب کرده ایم سرشار از مواد مغذی و انرژی زاست و از این رو برای صبحانه یک گزینه کامل و عالی محسوب می شود. حتی به عنوان میان وعده عصرگاهی نیز می توانید آن را میل کنید.

مواد لازم:

    دوسوم پیمانه کره بادام زمینی     ۱ پیمانه پرک جودوسر     ۱٫۵ پیمانه قاشق غذاخوری عسل     ۱/۴ پیمانه چیپس شکلات     ۱/۴ پیمانه دانه کتان (اختیاری) توپی های پروتئینی

طرز تهیه:

1-همه مواد را درون کاسه با یکدیگر مخلوط کنید.

2- یک لایه سلفون روی کاسه بکشید و به مدت ۳۰ دقیقه در یخچال قرار دهید تا سفت و سرد شوند.

3-سپس به اندازه یک گردو از مواد برداشته و در دست قلقلی کنید.

4-مقداری از چیپس شکلات و جو دوسر را روی سطح صاف ریخته و توپی های به دست آمده را روی آن ها بغلتانید.

5- این توپی ها را باید در یخچال نگهداری نمایید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توپی های پروتئینی؛ صبحانه‌ای انرژی زا برای کودکان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..