تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتهام جدید نتانیاهو؛زدوبند برای خرید روزنامه

به گزارش افکارنیوز،

 نتانیاهو همچنین متهم است که دستور داده تا جلوی توزیع رایگان روزنامه « یسرائیل هیوم » گرفته شود تا جایگاه یدیعوت آحرونوت تقویت گردد.

براساس این گزارش نتانیاهو بعداز بازجوئی ها و تحقیقات از او و نزدیکانش در خصوص پرونده های فساد، به طور تلویحی از برگزاری انتخابات زودهنگام در این رژیم سخن گفت.

نتانیاهو در سخنانی که رادیو رژیم صهیونیستی آن را روز دوشنبه پخش کرد، گفت: تغییر کابینه در اسرائیل فقط از طریق صندوق های رای صورت می گیرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در صفحه خود در فیسبوک هم نوشته است که « هجمه سنگین رسانه ای هماهنگ شده و بی سابقه ای علیه او با هدف ساقط کردن کابینه حزب لیکود شروع شده است». 

نتانیاهو این سخنان را بعداز درز جزئیات بازجوئی های جاری از او و « آرنون موزیس» مالک و ناشر روزنامه صهیونیستی« یدیعوت آحرونوت» بیان کرده است.

وی می افزاید: هدف از این هجمه سنگین تحت فشار قرار دادن مشاور حقوقی کابینه اسرائیل و طرف هائی در دادستانی کل اسرائیل است تا کیفرخواستی را علیه او صادر کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتهام جدید نتانیاهو؛زدوبند برای خرید روزنامه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..