تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش تند اولاند به اظهارات ترامپ

به گزارش افکارنیوز،

 اظهارات فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهوری فرانسه در پاسخ به سخنان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا درباره موضوعاتی از جمله اتحادیه اروپا و ناتو مطرح شده است.

اولاند در مراسم تودیع سفیر آمریکا در پاریس گفت: اروپا همواره آماده است تا همکاری ترانس آتلانتیک را پیگیری کند اما اساس تصمیماتش را بر روی منافع و ارزش‌هایش اتخاذ می‌کند.

او همچنین درواکنش به سخنان ترامپ که سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) را منسوخ خوانده بود گفت: ناتو تنها زمانی منسوخ می‌شود که تهدیدها هم منسوخ شوند.

ترامپ در مصاحبه‌ با روزنامه آلمانی بیلد و تایمز لندن گفته بود: آینده اتحادیه اروپا در هاله‌ای از ابهام است و اگر مردم انگلیس مجبور به پذیرش مهاجران نمی‌شدند، بریگزیت رخ نمی‌داد.

ترامپ همچنین گفت "ناتو منسوخ شده است چراکه نمی‌تواند اقدامی در برابر رعب و وحشت انجام دهد" و از این مساله گلایه کرد که اعضای بسیاری از این نهاد به وظایف مالی خود عمل نمی‌کنند و سهم منصفانه‌ای پرداخت نمی‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش تند اولاند به اظهارات ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..