تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پسر نوجوان در ایستگاه مترو خودکشی کرد

جنازه یک پسر نوجوان در حالی که خودش را در ایستگاه مترو حلق‌آویز کرده بود، پیدا شد.

بر اساس گزارش نیویورک پست، جنازه این پسر در حالت حلق‌آویز از کابل‌های فلزی ایستگاه متروی خیابان سی و چهارم میدان هرالد که گفته می‌شود شلوغ‌ترین ایستگاه متروی منهتن است، در ساعت 3:30 توسط کارمند مترو در جایی دیده شد که در دید همگان نبود.

پسر نوجوان در ایستگاه مترو خودکشی کرد +عکس

نیروهای پلیس اعلام کرده‌اند که این خودکشی توسط دوربین‌های مداربسته مترو ضبط شده‌اند و هویت جان باخته هم مشخص است اما تا زمانی که به خانواده او اطلاع داده نشده است، نام او را مخفی نگه می‌دارند.

گفتنی است؛ در همان روز جنازه یک مرد بی‌خانمان 63 ساله هم در یکی دیگر از ایستگاه‌های مترو منهتن کشف شده بود که به مرگ طبیعی جان خود را از دست داده بود اما مشخص نبود که چه مدت سوار قطار بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پسر نوجوان در ایستگاه مترو خودکشی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..