تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منطقه آزاد، سواحل و مرزهای خوزستان زیر ذره‌بین ستاد مبارزه با قاچاق کالا

قاسم خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم با اشاره به سفر رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز به استان خوزستان اظهار داشت: صبح امروز رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز به همراه هیئتی از معاونان این ستاد برای بررسی وضعیت قاچاق در استان خوزستان و بازدید از از منطقه آزاد اروند، بنادر، اسکله‌های شهر آبادان و خرمشهر و همچنین پایانه‌های مرزی به این استان سفر کردند.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: در برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای این سفر مقرر شده تا علاوه بر بازدید از مناطق مذکور، جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، نظارت و هماهنگی دو شهرستان آبادان و خرمشهر و کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان خوزستان با حضور رئیس ستاد مرکزی برگزار شود و عملکرد دستگاه‌های مسئول استان خوزستان در مبارزه با قاچاق کالا، مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی گفت: قرار است در این سفر با مشارکت و همکاری دستگاه‌های مسئول در مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان خوزستان، راهکارهایی اندیشیده شود تا علاوه بر بهره‌مندی و برخورداری ساحل‌نشینان و مرزنشینان از مواهب مرز و سواحل، تلاش شود تا قاچاق کالا در این مناطق کاهش یابد.

به گفته خورشیدی، استان خوزستان جزو 5 استان مبدأ قاچاق است که به همراه استان‌های هرمزگان، کردستان، بوشهر و آذربایجان غربی، دارای بیشترین حجم قاچاق هستند.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منطقه آزاد، سواحل و مرزهای خوزستان زیر ذره‌بین ستاد مبارزه با قاچاق کالا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..