تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولاند: اتحادیه اروپا نیازی به مشاوره خارجی ندارد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، در حالی که دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا اخیرا در مصاحبه با تایمز لندن از عملکرد اتحادیه اروپا انتقاد کرده، فرانسوا اولاند روز دوشنبه به این اظهارات انتقادآمیز پاسخ داد.

اولاند تاکید کرد: اتحادیه اروپا هیچ نیازی به مشاوره خارجی درباره امور داخلی خود ندارد. اروپا همواره مصمم به پیگیری همکاری با آمریکا است ولی مسیر خود را بر اساس منافع و ارزش های اروپایی تعیین می کند.

وی در ادامه تصریح کرد: اروپا هیچ نیازی به مشاوره بیرونی ندارد که به آن بگوید چه کاری را باید انجام دهد.

رئیس‌ جمهور منتخب آمریکا خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا را ستوده و پیش‌بینی کرده است سیاست‌های باز مهاجرتی این اتحادیه در مورد پناهجویان احتمالا به خروج شمار بیشتری از اعضای آن بینجامد.

ترامپ در حالی ‌که از آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان، با احترام یاد کرده، افزوده است که پذیرش شمار بالای مهاجران بدون مدرک از سال 2015 در آلمان، اشتباهی فاجعه‌ بار از طرف او بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولاند: اتحادیه اروپا نیازی به مشاوره خارجی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..