تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بوکسور استان مرکزی به اردوی تیم ملی دعوت شد

به گزارش ایرنا، احمد میرزایی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پیمان شاه پری بوکسور 49 کیلوگرمی استان مرکزی با تشخیص کادر فنی و سرمربی تیم ملی بوکس کشور به تیم ملی دعوت شد.
وی ادامه داد: این ورزشکار باید دوم بهمن ماه امسال در خوابگاه نصرت مجموعه ورزشی انقلاب تهران خود را به کادر فنی تیم ملی بوکس جمهوری اسلامی ایران معرفی کند.
دبیر هیات بوکس استان مرکزی بیان کرد: این استان از ظرفیت های قابل توجهی در ورزش بوکس برخوردار است به طوری که در هر دوره از مسابقات بین المللی یک یا 2 بوکسر از استان مرکزی در تیم ملی حضور دارند.
وی اظهار کرد: ورزش بوکس در همه شهرستان های استان مرکزی به غیر از تفرش، آشتیان و خنداب فعال است که مقدمات راه اندازی سالن و رینگ بوکس در این شهرستان نیز در دستور کار هیات بوکس استان مرکزی قرار گرفته است.
540 ورزشکار در رده های سنی مختلف به صورت سازماندهی شده زیر نظر هیات بوکس استان مرکزی فعالیت می کنند.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشار دهنده:مژگان حیدری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بوکسور استان مرکزی به اردوی تیم ملی دعوت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..