تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فضای شاعرانه شخصیت مهرداد، بخشی از خاطراتم است

بازیگر «همسایه ها» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تنها دلیل موفقیت در این سالها، نگاه خداوند و دعای خیر مادرم است که به این مرتبه رسیدم.

حسین سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون ایفای نقش و سریال «همسایه‌ها» گفت: مجموعه تلویزیونی «همسایه‌ها» با توجه به تغییرات اساسی که بعد از رفتن آرش معیریان به دلیل بیماری‌اش، شکل گرفت، بخش‌های بسیاری از فیلمنامه تغییر کرد. اما با همکاری مهران غفوریان و گروه خوب و حرفه‌ای اولین تجربه بازی و ضبط همزمان را با پخش پشت سر می‌گذارم.

وی در خصوص ایفای نقش و شخصیت مهرداد در این مجموعه تلویزیونی بیان کرد: نقش من با عنوان مهرداد، پسر شاعری است که سعی دارد شعر خوب بیان کند. در واقع تلاش کردم نقشی متفاوت‌تر از سریال «چرخ و فلک»، «زعفرانی»، فیلم سینمایی «اروند» و ... را ایفا کنم. 

بازیگر مجموعه تلویزیونی «زعفرانی» با بیان اینکه خودم با فضای ترانه و شعر آشنا هستم و پیش از این با رضا صادقى و ... کارکرده‌ام، از ارتباط خود با شخصیت مهرداد اظهار داشت: از نقش مهرداد خودم خاطراتی دارم، از این حیث که پیش از این در فضای ترانه و شعر با رضا صادقى همکاری داشتم و با بخش هایی از درگیری های مهرداد و اتفاقاتی که در فضای شعر و ترانه برای او رخ میدهد، خاطره دارم.

سلیمانی افزود: این اتفاقات برای خود من هم رقم خورد ،البته نه به شکل واقعی در فضای ترانه، ولیکن با همکاری و مذاکره بین گروه نویسندگان و مهران غفوریان سعی کردیم به شخصیت مهرداد نزدیک تر شوم. این شخصیت و سریال از حیث همکاری با مهران غفوریان و گروه حرفه ای سازنده تجربه خوبی برای من بود و امیدوارم مردم هم با آن ارتباط برقرار کنند.

وی عنوان کرد: سوای از مباحث شاعری، مهرداد به دنبال پیدا کردن مادرش است و رفته رفته در روند سریال می بینیم که برخلاف برادرش ميخواهد به خانواده خود نزدیک می شود و در بسیاری از مواقع از سامان(سپند امیرسلیمانی) براى يافتن خانواده كمك ميگيرد.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «سرزمین کهن» دلیل موفقیت خود را در این چند ساله دعای خیر مادرش و تلاش های و تحقیقات خود نسبت به شخصیت های داستانی و نقش هایی که ایفا می کند دانست و تو ضیح داد: تنها دلیل موفقیت در این سالها، نگاه خداوند و دعای خیر مادرم است که من به این مرتبه رسیدم و اینکه این موفقیت حاصل تلاش و تحقیقاتی است که نسبت به نقش هایم دارم و ترجیح می‌دهم بعد از این سالها تا یک ماه آینده کار نکرده و استراحت کنم.

سلیمانی در پایان این گفتگو با توجه به تغییر شبکه پخش سریال «همسایه ها» در خصوص استقبال مخاطبان گفت: خدا را شکر از قسمتم ششم با استقبال مخاطبان روبرو شدیم ،اما باید حق داد، سریال «همسایه ها»  روز پخش است و همزمان پس از ضبط هر قسمت به سرعت برای پخش رسانه ای آماده می شود. به حتم مهران غفوریان کارگردان و علیرضا سبط احمدی به عنوان تهیه کننده بیشتر از این می توانند کار کنند، ولیکن نبود فرصت مناسب دست ما بازیگران و گروه کارگردانی و تهیه کنندگی را می بندد.
 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فضای شاعرانه شخصیت مهرداد، بخشی از خاطراتم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..