تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماینده تربت حیدریه: خدمات آیت الله هاشمی کمتر از امیر کبیر نیست

به گزارش ایرنا سعید باستانی دوشنبه شب در جمع اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان تربت حیدریه با تجلیل از تلاش ها و خدمات ماندگار رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، فقدان وی را برای کشور و نظام حادثه ای غمبار خواند.
وی اظهار کرد: وقتی کارهای این بزرگمرد را در دوران مبارزات پیش از انقلاب، بحبوحه انقلاب، دفاع مقدس و نیز عصر سازندگی نگاه می کنیم درمی یابیم که وجود وی همیشه نعمتی گرانقدر برای کشور بوده است.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: در کنار همه زوایای پیدا و پنهان شخصیت و خدمات آیت الله هاشمی رفسنجانی، باید نهادینه کردن عقلانیت و اعتدال در مشی اداره کشور را آخرین و شاید مهمترین کار آن بزرگوار دانست که مدیریت کشور را در مسیر درست قرار داد.
باستانی با بیان اینکه با رحلت آیت الله هاشمی، کشور بزرگمردی کم نظیر را از دست داده است، افزود: باید همه مدیران تلاش کنند تا مشی درست او را، که حرکت در مسیر عقلانیت و اعتدال بود، ادامه داده و از این راه کناره نگیرند.
نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جا دارد برخی از خدمات ارزشمند وی برای جامعه بازگو شده و آثار و دستاوردهای ارزنده اقدامات این مرد بزرگ برای جامعه تبیین و شکافته شود.
شهرستان 250 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری مشهد قرار دارد.
** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
5132

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماینده تربت حیدریه: خدمات آیت الله هاشمی کمتر از امیر کبیر نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..