تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت هزینه ساخت و تجهیز چند مدرسه

بانوی خیر هزینه ساخت و تجهیز 6 مدرسه در مناطق عشایری تالش را پرداخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان ؛

مدیر آموزش و پرورش تالش اعلام کرد : زهرا گیتی نژاد مسئول موسسه خیریه مهر تهران 3 میلیارد ریال معادل 70 درصد هزینه ساخت و تجهیز 6 مدرسه عشایری همت بلیابین ، پیروزی تنگاب ، نور زربیل ، شجاعت لواچال ، فتح المبین لیسار و 22 بهمن علیای خاله سرا تالش را پرداخته است .

مرتضی مختاری گفت : برای ساخت و تجهیز این مدارس به 4 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار نیاز است که بقیه آن را اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس گیلان تامین می کند.

وی اعلام کرد : ساخت این مدارس در روستاهای کوهستانی و سخت گذر این شهرستان بزودی آغاز می شود.

مدیر آموزش و پرورش تالش امروز گفت : با ساخت و تجهیز 6 مدرسه 2 و 3 کلاسه بیش از 200 دانش آموز مناطق عشایری تالش از فضای آموزشی مناسب برخوردار می شوند.

انتهای پیام/م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت هزینه ساخت و تجهیز چند مدرسه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..