تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بمب جدید نقل و انتقالات؛ پرسپولیس به دنبال جذب بازیکن استقلال

چشم سرخ ها به دنبال هافبک آبی پوش؛

بمب جدید نقل و انتقالات؛ پرسپولیس به دنبال جذب بازیکن استقلال

سرمربی کروات پرسپولیس پس از جدایی هافبک دفاعی ذخیره خود به دنبال بازیکن مازاد استقلال در این پست است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، فرشید باقری پس از اینکه در لیست مازاد استقلال قرار گرفت، مورد توجه برانکو ایوانکوویچ واقع شده است.

 

پرسپولیس که احمد نوراللهی را به دلیل سرباز شدن از دست داد، حالا جانشین مناسبی برای کمال کامیابی نیا روی نیمکت خود ندارد و با توجه به فشردگی بازی ها در ماه های آینده و سبک بازی کامیابی نیا، حضور یک هافبک دفاعی دیگر، نیاز این روزهای برانکو است.

 

جالب اینجاست که این روزها همه چیز به کام هافبک جوان استقلال پیش می رود. او پس از اینکه در لیست مازاد علیرضا منصوریان قرار گرفته، به احتمال فراوان در بازی فردا مقابل استقلال خوزستان در ترکیب اصلی تیمش حضور خواهد داشت. محرومیت امید ابراهیمی برای باقری، توفیق اجباری محسوب می شود.

 

باقری که با بازگشت روزبه چشمی و جذب آندرانیک نیموریان چاره ای جز جدایی ندارد، پس از این بازی به احتمال فراوان رضایتنامه اش صادر می شود.

 

در حالی که گفته می شود مسئولان باشگاه استقلال حاضر نیستند رضایتنامه این بازیکن را برای باشگاه های پرسپولیس و تراکتورسازی صادر کنند، باقری فردا 90 دقیقه فرصت دارد تا برای آخرین بار با پیراهن استقلال خود را برای مشتریانش اثبات کند.

 

بازیکنی که با انتقالی پر سر و صدا به جمع آبی پوشان پایتخت اضافه شد حالا یک بازی دیگر برای استقلال انجام می دهد و پس از آن این تیم را ترک می کند.

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بمب جدید نقل و انتقالات؛ پرسپولیس به دنبال جذب بازیکن استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..