تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




المپیاد فرهنگی و ورزشی در استان البرز برگزار می‌شود

بهنام میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، از برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی در استان البرز خبر داد و اظهار داشت: 20 بهمن‌ماه جاری مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی در مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار شده و از 24 تا 27 بهمن‌ماه مسابقات در شهرستان‌ها انجام می‌شود.

معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان با بیان اینکه نگاه اداره‌کل، نگاه استعدادیابی تا مرحله استانی است و این مسابقات در رده سنی پایه (نونهالان و نوجوانان) برگزار می‌شود، گفت: تیم‌های منتخب ادارات ورزشی شهرستان‌های استان البرز با توجه به رقابت‌های داخل شهرستانی، در قالب یک دوره المپیاد ورزشی به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه المپیاد در 2 رشته توپی (فوتسال و والیبال)، 2 رشته پایه انفرادی (دوومیدانی و ژیمناستیک) و یک رشته رزمی (کاراته) برگزار می‌شود، افزود: هر کدام از این مسابقات به میزبانی یکی از شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

میرزایی با تاکید بر اینکه هر رشته با حضور 6 تیم و از هر شهرستان یک تیم مجوز شرکت در رقابت‌ها را دارد، افزود: همه مسابقات در دو بخش خانم‌ها و آقایان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه  شرکت در راهپیمائی 22 بهمن با مشارکت ورزشکاران استان، شرکت در برنامه غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و بزرگداشت خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار از اهم برنامه‌های اداره ورزش برای دهه فجر است، ادامه داد: 16 بهمن‌ماه ورزشکاران البرز جهت تجدید میثاق با امام راحل(ره) در مرقد ایشان حضور بهم می‌رسانند.

میرزایی با اشاره به اینکه کرج در ایام دهه فجر میزبان مسابقات تیراندازی باکمان کشور و مسابقات کشوری ووشو بانوان است، تصریح کرد: جشنواره ورزش‌های همگانی نیز در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «المپیاد فرهنگی و ورزشی در استان البرز برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..