تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«لاوروف» در مسکو با نمایندگان گروه های فلسطینی دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «سرگی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه روز دوشنبه در مسکو با نمایندگان گروه های فلسطینی دیدار و گفتگو کرد.

وزارت امور خارجه روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که در دیدار با وزیر خارجه این کشور، نمایندگان جنبش های فتح، حماس، جبهه دموکراتیک آزادی فلسطین، جبهه خلق برای آزادی فلسطین- فرماندهی کل، حزب مردمی، جبهه مبارزه مردم فلسطین، ابتکار ملی، اتحادیه دموکراتیک فلسطین و جهاد اسلامی شرکت داشتند.

در همین راستا، وزیر امور خارجه روسیه گروه های فلسطینی را به پذیرش راهکارهای توافقی به منظور ایجاد اتحاد و پایان دادن به چند دستگی و حل موضوع فلسطین فرا خواند.

لاوروف همچنین بر ضرورت قبول راهکارهای توافقی علیرغم دشواری آن تاکید کرده و آن را اقدام مطلوبی برای تضمین حقوق مردم فلسطین دانست.

وی در عین حال ابراز امیدواری کرد که اجلاس گروه های فلسطینی در مسکو و تماس بین این گروه ها به اجرای مفاد دیدار بیروت و تحقق عملی آن کمک نماید. وزیر خارجه روسیه در عین حال از دستیابی گروه های فلسطینی به توافق برای تشکیل دولت وحدت ملی که اختیارات آن تمامی اراضی فلسطینی را در بر می گیرد استقبال کرد.

لازم به ذکر است که نمایندگان گروه های فلسطینی از روز یکشنبه برای شرکت در نشست سه روزه وحدت گروه های فلسطینی به میزبانی انستیتو شرق شناسی آکادمی علوم روسیه در مسکو بسر می برند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««لاوروف» در مسکو با نمایندگان گروه های فلسطینی دیدار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..