تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروشگاه های زنجیره ای؛ دلالان اصلی قیمت

عضو اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: تخفیفات 50 الی 60 درصدی فروشگاه های زنجیره ای غیر اصولی است چرا که حداکثر فاصله قیمت از درب کارخانه تا عرضه باید 24 درصد باشد.

قاسمعلی حسنی عضو اتحادیه بنکداران مواد غذایی در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، با اشاره به دلالی قیمت در فروشگاه های زنجیره ای، گفت: تخفیفات 50 الی 60 درصدی فروشگاه های زنجیره ای غیر اصولی است چرا که حداکثر فاصله قیمت از درب کارخانه تا عرضه باید 24 درصد باشد.

وی افزود: فروشگاه های زنجیره ای محصولات خود را با قیمت های غیر واقعی و کاذب به مصرف کنندگان ارائه داده که این امر یک نوع دلالی قیمت محسوب می شود، به عنوان مثال کالایی که با قیمت 6 هزار تومان در فروشگاه های زنجیره ای عرضه می شود همان کالایی است که با قیمت 3 هزار تومان در بنکداری ها به فروش می رسد.

عضو اتحادیه بنکداران مواد غذایی با انتقاد از رشد قارچ گونه فروشگاه های زنجیره ای بیان کرد: عدم توانایی سوپرمارکت ها در رقابت با فروشگاه های زنجیره ای موجب شده تا  مصرف کنندگان فریب تخفیفات ویژه این کالاهای پرمصرف را بخورند.

وی تصریح کرد: سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده در جهت واقعی کردن قیمت ها باید ضمن بهره مندی از کارشناسان مجرب نظارت کافی در فروشگاه های سطح شهر  را داشته باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروشگاه های زنجیره ای؛ دلالان اصلی قیمت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..