تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نرخ جدید مرغ و انواع مشتقات در بازار/ کاهش 150 تومانی نرخ مرغ

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید مرغ و انواع مشتقات آن در بازار را اعلام کرد.

مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در گفتگو با خبرنگارصنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، از کاهش 150 تومانی قیمت مرغ خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده 4 هزار و 300 تومان،مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه 5 هزار و 950،توزیع درب واحد های صنفی 6 هزار و 100 و خرده فروشی های سطح شهر 6 هزار و 750 تومان است.

به گفته وی نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر 5 هزار و 500 و بدون کمر برابر قیمت مرغ 6 هزار و 750 تومان است.

یوسف خانی با اشاره به نرخ سایر مشتقات افزود: قیمت هر کیلو سینه بدون استخوان با کتف 11، سینه بدون کتف 12 و فیله مرغ 15 هزار تومان است.

وی با اشاره به تاثیر افزایش قیمت جوجه در قیمت تمام شده محصول ادامه داد: طبق روال همه ساله در ماه های پایانی سال به دنبال افزایش تقاضا مرغداران، قیمت جوجه یکروزه سیر صعودی به خود می گیرد که درنهایت با افزایش عرضه در اسفند ماه و نبود کشش بازار قیمت مرغ کاهش می یابد که این امر زیان مصرف کنندگان را در بر دارد.

یوسف خانی تصریح کرد: طی سه هفته اخیر قیمت جوجه یکروزه به یکباره از هزار و 500 به 2 هزار و 100 تومان افزایش یافت از این رو از مرغداران تقاضا می شود که برای جوجه ریزی واحد های خود به یکباره هجوم نیاورند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نرخ جدید مرغ و انواع مشتقات در بازار/ کاهش 150 تومانی نرخ مرغ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..