تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست جدید عربستان از آمریکا درباره ایران

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، عادل الجبیر، وزیر امور خارجه عربستان سعودی اعلام کرد که دولت آینده آمریکا خواهد کوشید نفوذ آمریکا در جهان را بار دیگر برقرار سازد و عربستان با این امر موافق است.

به گزارش وب سایت دویچه وله، وزیر امور خارجه عربستان سعودی در یک مصاحبه مطبوعاتی در پاریس همچنین از ایالات متحده آمریکا خواست سخت‌گیری بیشتری نسبت به ایران برقرار کند و این کشور را مهار کرده و مبارزه با جمهوری اسلامی را افزایش دهد.

عربستان برنامه هسته‌ای ایران را از ابتدا با نگرانی دنبال کرده و آن را محملی برای برهم خوردن توازن قوا به ضرر خود دیده است. توافق برجام در بهار سال  ۲۰۱۵ این نگرانی را تداوم بخشیده است.

عادل الجبیر مذاکرات سوریه در آستانه، پایتخت قزاقستان را مثبت ارزیابی کرد و آن را اقدامی با هدف رسیدن به یک آتش‌بس در این کشور خواند. او اما هشدار داد که تنش‌ها همچنان برقرار هستند و تنها در صورتی کاهش می یابند که "اقدامات تهاجمی" از طرف ایران متوقف شوند.

وب سایت دویچه وله در ادامه می افزاید: عادل الجبیر، وزیر امور خارجه عربستان سعودی، همچنین درباره تصمیم بریتانیا به ترک اتحادیه اروپا گفت: این اقدام بریتانیا تاثیری بر روابط این کشور با عربستان سعودی نخواهد داشت.


202




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست جدید عربستان از آمریکا درباره ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..