تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریال ترکیه ای اکیا + تصاویر

سریال ترکیه ای اکیا + تصاویرتصاویری از سریال مشهور و پرطرفدار اکیا

سریال اکیا در ماه های اخیر بسیار محبوب شده و بازیگران مشهور ترکیه ای در آن نقش آفرینی کرده اند.

سریال موفق “کارا سودا” که در جم تیوی با عنوان “سریال اکیا” پخش خواهد شد، یکی از تولیدات شرکت آی یاپیم است که در حال حاضر به فصل دوم اش در ترکیه رسیده است.

سریال ترکیه ای اکیا + تصاویر

سریال ترکیه ای اکیا

 

سریال اکیا با بازی هنرمندانه نسلیحان آتاگول بازیگر سریال برگریزان و بوراک اوزچیویت بازیگر مجموعه های حریم سلطان و چکاوک به مخاطب عرضه می شود. این مجموعه موفق با مضمونی درام و عاشقانه تهیه شده و کارگردانی آن را هیلال سارل، کارگردان بسیاری از مجموعه های موفق مانند “عشق ممنوع” به عهده دارد.

سریال اکیا به بسیاری از کشورهای طرفدار سریال های ترکی فروخته شده است. کشورهای خاورمیانه، یونان و 9 کشور از کشورهای آمریکای لاتین، این پروژه را خریداری کرده اند و مخصوصا در یونان بسیار موردتوجه قرار گرفته است. اکیا در شبکه یونانی، Mega Tv پخش می شود و به ریتینگ غیرقابل باور و بسیار بالایی دست یافته است. تولیدات ترکی در بسیاری از کشورهای دنیا طرفداران زیادی دارند و معمولا یک پروژه موفق که در ترکیه امتحان خود را پس داده است، در کشورهای خارجی ریتینگ های بسیار بالایی کسب می کند. اکیا نیز یکی از این تولیدات موفق است.

سریال ترکیه ای اکیا + تصاویر

سریال مشهور اکیا

سریال ترکیه ای اکیا + تصاویر

عکس سریال ترکیه ای

سریال ترکیه ای اکیا + تصاویر

تصاویر سریال اکیا

سریال ترکیه ای اکیا + تصاویر

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریال ترکیه ای اکیا + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..