تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس های شیوا خنیاگر در استانبول ترکیه

شیوا خنیاگر در استانبول

شیوا خنیاگر  بازیگر کشورمان عکس جدیدی از خودش را منتشر کرده است.این بازیگر ۴۹ ساله سفری به استانبول کرده است و عکس هایی به یادگار گرفته است.

این درحالی است در هفته های اخیر بخاطر ناامنی شهر استانبول, سفر شیوا خنیاگر کمی عجیب به نظر می رسد.

شیوا خنیاگر در استانبول

شیوا خنیاگر در استانبول

سفر شیوا خنیاگر به استانبول

سفر شیوا خنیاگر به استانبول

عکس شیوا خنیاگر و همسرش + بیوگرافی shiva

شیوا خنیاگر و همسر سابقش

عکس شیوا خنیاگر و فرزندش علیرضا + بیوگرافی shiva

شیوا خنیاگر و پسرش علیرضا

شیوا خنیاگر

شیوا (فاطمه) خنیاگر در سال ۱۳۴۶ در تهران متولد شد. وی لیسانس ادبیات فارسی در سال ۱۳۶۳ بوده است و همچنین دوره فیلمنامه نویسی را سال ۱۳۶۹ گذراند. وی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۶۸ با فیلم عبور از غبار آغاز کرد.

در بسیاری از سایت ها از ناصر ممدوح بازیگر و دوبلور کشورمان به عنوان همسر شیوا خنیاگر نام برده می شود و این بازیگر برای روشن شدن این موضوع مجبور به انتشار عکس همسر سابقش شد.






پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس های شیوا خنیاگر در استانبول ترکیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..