تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یوونتوس از لوگوی جدید خود رونمایی کرد

کد خبر: ۴۶۲۷۸۲

۳۳۴  بازدید

باشگاه یوونتوس ایتالیا از لوگوی جدید خود رونمایی کرد.

وبسایت نود: باشگاه یوونتوس دوشنبه شب در مراسمی که در با حضور تمامی اعضای باشگاه و بازیکنان در شهر میلان برگزار شد از لوگوی جدید خود رونمایی کرد.

یوونتوس از لوگوی جدید خود رونمایی کرد

آندره آ آنیلی، رییس باشگاه یوونتوس به نقل از وبسایت رسمی باشگاه پس از رونمایی از این لوگو گفت:

این لوگوی جدید سمبلی از زندگی به روش یوونتوس است. ما حدود یک سال زمان صرف طراحی لوگویی که با بازارهای جدید ارتباط برقرار کند، هواداران به آن حس تعلق داشته باشند و همچنین نگاهی به آینده داشته باشد کردیم.

در بیانیه ای هم که باشگاه در این زمینه منتشر کرده آمده:

هدف یوونتوس این است که از نظر حضور و نفوذ رشد کند و از طریق طراحی های نوآورانه که هواداران بیانکونری در سراسر دنیا و جامعه فوتبال را هدف می گیرد قسمت تجاری باشگاه را گسترش دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یوونتوس از لوگوی جدید خود رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..