تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش طول عمر با مصرف فلفل قرمز

براساس یافته‌های دانشمندان،‌ مصرف مدام فلفل قرمز مرگ افراد را تا ۱۳درصد کاهش می‌دهد و آنها در برابر انواع بیماری ایمن و سلامت نگه می‌دارد.

تازه‌ترین مطالعات محققان نشان داده، مصرف فلفل قرمز به همراه وعده‌های غذایی  و در طول روز نقش مؤثری در افزایش عمر ایفا می‌کند. 

براساس یافته‌های دانشمندان،‌ مصرف مدام فلفل قرمز مرگ افراد را تا ۱۳% کاهش می‌دهد و آنها در برابر انواع بیماری ایمن و سلامت نگه می‌دارد. 

شایع‌ترین بیماری‌هایی که بواسطه مصرف فلفل قرمز دفع می‌شوند،‌ بیماری‌های قلبی عروقی و سکته مغزی است. 

پیش از این نیز در سال ۲۰۱۵ محققان چینی به بررسی تاثیر مصرف فلفل تند بر کاهش میزان مرگ و میر افراد پرداخته بودند. در تازه‌ترین بررسی‌ها، محققان دانشگاه ورمونت در ایالات متحده ۱۶ هزار آمریکایی را در طول ۲۳ سال مورد آزمایش قرار دادند و در نهایت مشخص شد مصرف مداوم فلفل قرمز و فلفل سبز تند آنها را نه تنها از بیماری‌ها دور نگه داشته، بلکه عمر آنها را نیز طولانی‌تر کرده است. 

کپسایسین که در فلفل‌های سبز و قرمز تند یافت می‌شود، مهم‌ترین عامل در دفع بیماری سکته قلبی و مغزی، کاهش فشار خون و کلسترول، کاهش اضافه وزن و در نهایت افزایش طول عمر است.

فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش طول عمر با مصرف فلفل قرمز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..