تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو تلفن هوشمند جدید سونی آشکار شد

موبایل و تلفن هوشمند

در چند روز گذشته شایعاتی پیرامون تلفن های هوشمند آینده سونی منتشر شد و حال به تازگی نوبت به دو گوشی هوشمند مرموزی شرکت ژاپنی با پردازنده مدیاتک رسیده است.

4 4 دو تلفن هوشمند جدید سونی آشکار شد

به گفته کاربر UAProof توییتر، سونی روی دو اسمارتفون Xperia جدید کار می کند که از پردازنده Helio P20 MT6757 مدیاتک مجهز هستند. باتوجه به لیست، محصول نخست به شماره مدل G3112 بوده و از صفحه نمایش 720 پیکسلی بهره می برد.

 دیگری G321 نام دارد و یک مدل رده بالاتر محسوب می شود. زیرا از صفحه نمایش 1080 پیکسلی بهره می برد و می توان یک میان رده قابل توجه باشد. در پردازنده دو محصول یکسان هستند و حال باید منتظر ماند تا چه زمانی معرفی خواهند شد.

منبع: nextpowerup

MWC 2017 اکسپریا سونی

اینم جالبه !

33124-687e65aa_945_556

شرکت شیائومی در حال حاضر روی جانشین گوشی هوشمند Mi 5 مشغول به کار است که …




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو تلفن هوشمند جدید سونی آشکار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..