تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مستندی که 20 سال متوقف شد/ عملیات لو رفته از زبان آیت الله هاشمی رفسنجانی و سردار سلیمانی

 به گزارش سرویس مقاومت جام نیـوز، دومین قسمت برنامه «به اضافه مستند» سه شنبه این هفته با بررسی مستند «شلمچه» به کارگردانی محمدعلی فارسی در ایام سالگرد عملیات کربلای 4 و 5 از شبکه مستند پخش خواهد شد.


«شلمچه» روایتی است گفته نشده از عملیات کربلای 4 و 5 که به واکاوی برخی اتفاقات که منجر به لو رفتن عملیات و شهادت 175 شهید غواص شده است، می‌پردازد.

 

«به اضافه مستند» با اجرای علی صدری نیا در این قسمت میزبان محمد علی فارسی مستندساز و سردار جعفر اسدی فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

 

«شلمچه» که پروسه تولید آن از سال 74 کلید خورده بود به دلایلی تا 20 سال بعد متوقف شد اما با اتفاق شناسایی و تشیع 175 شهید غواص دوباره روی میز تدوین محمدعلی فارسی قرار گرفت و نهایتا تکمیل شد.

 

در این فیلم مصاحبه‌هایی دیده نشده با شخصیت‌های چون زنده یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی (رئیس جمهور وقت)، محسن رضایی (فرمانده وقت سپاه)، سردار قاسم سلیمانی (فرمانده وقت لشکر ثارا..) و... وجود دارد که این مصاحبه‌های قدیمی اما دیده نشده از اتفاقاتی مانند چگونگی اجرای عملیات با وجود لو رفتن آن پرده بر می‌دارد.

 

برنامه «به اضافه مستند» به تهیه کنندگی محمد حسین میری و کارگردانی محمدرضا رضائیان سه شنبه هر هفته با پخش و رونمایی تلویزیونی مستندهای مهم و جنجالی به بررسی موضوع آن‌ها می‌پردازد.

 

قسمت دوم این برنامه سه شنبه 28 دی ماه ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود و چهارشنبه 29 دی ساعت 9 و جمعه 1 بهمن ساعت 13 و 30 دقیقه بازپخش می‌شود./ تسنیم

 

115

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مستندی که 20 سال متوقف شد/ عملیات لو رفته از زبان آیت الله هاشمی رفسنجانی و سردار سلیمانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..