تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار چند کانسپت آرت جدید از Darth Maul، بازی لغو شده از دنیای جنگ ستارگان

انتشار چند کانسپت آرت جدید از Darth Maul، بازی لغو شده از دنیای جنگ ستارگان

ساعاتی پیش شاهد انتشار چندین کانسپت آرت جدید از بازی لغو شده Darth Maul بودیم که آن‌ها را می‌توانید در ادامه مطلب تک‌شات مشاهده کنید.

 

توماس سایکلچای، توسعه دهنده بازی لغو شده Darth Maul ساعاتی پیش چند کانسپت آرت جدید را از این بازی بر روی وب‌سایت آرت‌استیشن آپلود کرد. در این تصاویر چند شخصیت بازی دیده می‌شوند و همچنین شاهد نیم‌نگاهی به پایین‌شهر Coruscant هم هستیم.

 

Darth Maul - که قرار بود یک بازی از دنیای جنگ ستارگان باشد - برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3 و Wii U در دست توسعه بود و در آن می‌توانستید در نقش یک Maul کم‌سن بازی کنید. در ضمن جالب است بدانید که وقایع این بازی قرار بوده قبل از رویدادهای قسمت اول فیلم‌های جنگ ستارگان رخ دهند.

 

دن بورث، موسس استودیو رد فلای (استودیوی توسعه دهنده بازی)، در ماه اکتبر سال پیش در انجمن ردیت گفته بود:

ما می‌خواستیم در بازی نشان دهیم که این Maul کم‌سن چگونه می‌خواهد تبدیل به یک Sith شود، می‌خواستیم نشان دهیم که چگونه شکنجه شدنش توسط امپراطور، او را در راه تبدیل شدن به یک Sith قرار می‌دهد. می‌خواستیم بهتان نشان دهیم که چگونه شما با قرار گرفتن در نقش او، اشتباهاتش را انجام می‌دادید.

 

در ادامه می‌توانید برخی از کانسپت آرت‌های بازی را مشاهده کنید؛ برای مشاهده تمامی کانسپت آرت‌ها، می‌توانید به وب‌سایت آرت‌استیشن رجوع کنید.

 

Darth Maul Darth Maul Darth Maul Darth Maul Darth Maul
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار چند کانسپت آرت جدید از Darth Maul، بازی لغو شده از دنیای جنگ ستارگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..