تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار خیره کننده زلاتان با لباس یونایتد

کد خبر: ۴۶۲۷۱۰

۱۳۲۸  بازدید

با تنها گذشت یک نیم فصل از حضور زلاتان در جمع شیاطین سرخ، او آمار خیره کننده ای را از خود به جای گذاشته است.

ورزش سه: زمانی که در تابستان امسال زلاتان با قراردادی آزاد به انگلیس مهاجرت کرد، بسیاری از کارشناسان شرایط سن و سال او را مناسب لیگ برتر نمی دانستند اما زلاتان به گفته خودش منتقدان را وادار به سکوت کرده است.

از زمان جدایی فرگوسن در سال 2013، آمار زلاتان در فصل جاری بهترین کارنامه مهاجمان یونایتد در طول یک فصل محسوب می شود و این در حالیست که تنها یک نیم فصل از زمان حضور زلاتان گذشته و مدت زیادی تا پایان برای بهبود این آمار باقی مانده است.

در فصول 2013 و 2014، وین رونی به ترتیب با به ثمر رساندن 19 و 14 گل، بهترین گلزن شیاطین سرخ لقب گرفت و فصل قبل نیز آنتونی مارسیال، مهاجم جوان منچستر 17 گل به ثمر رساند اما زلاتان تا به اینجا 19 بار دروازه رقبان یونایتد را باز کرده است.

 آمار خیره کننده زلاتان با لباس یونایتد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار خیره کننده زلاتان با لباس یونایتد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..