تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک ریال از عوارض صادرات مواد خام برای مشوق های صادراتی بازگشت داده نشد/توسعه واقعی را به بخش خصوصی با تجربه بسپاریم

وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن بیان اینکه حتی یک ریال از عوارض صادرات مواد خام برای مشوق های صادراتی بازگشت داده نشدگفت: فعالیت های بخش خصوصی و دولتی باید با اتکا به نیروهای باتجربه و مطالعه صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت عصر امروز دوشنبه در شصت و چهارمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی،گفت: فعالیت های بخش خصوصی و دولتی باید با اتکا به نیروهای باتجربه و با مطالعه صورت گیرد و هر کدام از افراد توانمند می توانند نقش مولد و فعالی در اقتصاد داشته و بخش خصوصی کشور نیز باید ایجاد رونق و  پیشرفت در فعالیت ها را در دستور کار خود قرار دهد.

نعمت زاده با اشاره به نقش موثر انجمن های تخصصی تاکید کرد: اگر به دنبال توسعه واقعی هستیم، باید کار را به افراد توانمند و کاردان در بخش خصوصی واگذار کرده و دولت را کوچک کنیم.

نعمت زاده در پایان با اشاره به اعطای مشوق های صادراتی به صادرکنندگان،گفت: عوارضی که از صادرکنندگان دریافت می شود باید تحت عنوان مشوق های صادراتی به صادرکنندگان محصولات با ارزش افزوده بالا اعطا شود، اما تا کنون این میزان از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی و گمرک اعلام نشده و ریالی هم از این عوارض بازگشت داده نشده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک ریال از عوارض صادرات مواد خام برای مشوق های صادراتی بازگشت داده نشد/توسعه واقعی را به بخش خصوصی با تجربه بسپاریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..