تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مینیوله: می خواهم شماره یک لیورپول باشم

سیمون مینیوله تاکید کرده که برنامه ای برای ترک لیورپول ندارد.

به گزارش کاپ، دروازه بان بلژیکی لیورپول در گفتگو با لیورپول اکو گفته: هربار که در زندگی من رقابتی ایجاد شده من قوی تر شده ام. داشتن رقابت همیشه مهم است، مخصوصا در باشگاه بزرگی مانند لیورپول. لوریس در ساوثهمپتون خوب کار کرده است، اما این طور هم نیست که من فکر کنم خودم چیزی را ثابت نکرده ام. شاید بعضی روزها فکر کرده باشم که اگر یک اشتباه کنم بیرون خواهم ماند، اما دیگر این طور نیست، فقط به عملکرد خودم فکر می کنم و می خواهم به تیم کمک کنم. سال گذشته قراردادم را برای مدت 5 سال و نیم تمدید کردم. این گویای همه چیز است. اینجا هستم تا شماره یک باشم، می خواهم در این تیم بمانم.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مینیوله: می خواهم شماره یک لیورپول باشم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..