تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهاد استقلال شایعه بود اما برایم افتخار است شاگرد منصوریان شوم

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، وحید شیخ ویسی در رابطه با بازی با استقلال تهران اظهار داشت: «آنطور که می دانم بازی فردا بدون حضور تماشاگر است و بعید می دانم که تغییری در این تصمیم ایجاد شود. چند بازی ما هم بدون تماشاگر بود و کسی به اعتراض ما رسیدگی نکرد. عادلانه این است که بازی فردا نیز طبق تصمیم قبلی بدون تماشاگر باشد.»

 

وی افزود: «امیدوارم بتوانیم بعد از شکست مقابل تراکتورسازی از این هفته استارت خوبی بزنیم و روند رو به رشدی داشته باشیم. هفته قبل مقابل تراکتورسازی هم روی غافلگیری گل خوردیم و بازی خوب ما بدون امتیاز شد. دقت ما در تمام پست ها باید بالا برود تا تیم نتیجه بگیرد. واقعا بازی قبلی یکی از نمایش هایی بود که باعث شد کادرفنی حریف هم از تیم ما تعریف کند.»

 

دروازه بان استقلال خوزستان در خصوص استقلال تهران تصریح کرد: «استقلال همواره تیم خوبی بوده و با سابقه ای که دارد، همیشه بزرگ است. اینطور نیست که بگوییم الان ضعیف تر شده و ما قطعا می بریم. با این حال ما تمام تلاشمان روی کسب پیروزی است و اصلا به تساوی هم فکر نمی کنیم.»

 

شیخ ویسی درباره تقابلش با منصوریان گفت: «علی آقا مربی قابل احترامی است و خیلی هم دوستش دارم. به هر حال من با او 2 سال در نفت کار کردم اما در این بازی باید روبروی او باشم.»

 

وی درباره اینکه فکر می کند سید مهدی رحمتی درون دروازه استقلال می ایستد یا سید حسین حسینی افزود: «برای من فرقی ندارد که کدام یک دروازه بان استقلال باشند. تیم ما کار خودش را می کند.»

 

دروازه بان استقلال خوزستان درباره مشکلات مالی این تیم خاطرنشان کرد: «تا حدودی مشکلات رفع شده اما مقداری هم باقی مانده است. امیدواریم تا پایان این هفته تمام مشکلات حل شود.»

 

وی در پایان درباره شایعه حضورش در استقلال تهران در نیم فصل گفت: «این موضوع شایعه بودم و خودم هیچ صحبتی با استقلالی ها نداشتم. البته اگر این افتخار نصیبم شود که یک بار دیگر شاگرد منصوریان باشم، برایم افتخارم اما در این مقطع نشد.»

کاپ

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهاد استقلال شایعه بود اما برایم افتخار است شاگرد منصوریان شوم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..