تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگیری شدید ارتش سوریه با داعش/سرنگونی پهپاد تکفیریها در دیرالزور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، درگیری نیروهای ارتش سوریه با تروریست های تکفیری داعش در نقاط مختلف این کشور ادامه دارد.

در همین راستا، تروریست های داعش بر منطقه «سریه جنید»، «مکابس البلوک» و «المقابر» در استان دیرالزور مسلط شدند و فردوگاه نظامی دیرالزور را نیز به محاصره خود در آوردند.

همچنین گروه های مسلح نیز مناطق مسکونی در شهر حمص را هدف حملات خمپاره ای خود قرار دادند که بر اثر آن ۶ شهروند سوری زخمی شدند.

از سوی دیگر شبکه الاخباریه سوریه گزارش داد: ارتش سوریه یک پهپاد متعلق به داعش را در منطقه المقابر در دیرالزور سرنگون کرد.

رسانه ها از حملات خمپاره ای به شهرک شیعه نشین الفوعه در حومه شمالی ادلب خبر دادند. تروریستها از منطقه بنش که در مجاورت این شهرک قرار دارد، به الفوعه خمپاره شلیک می کنند.

ارتش سوریه به عملیات نظامی در وادی بردی در حومه دمشق ادامه داد و بر میدانی حدفاصل عین الخضره و عین الفیجه مسلط شد. درگیری ها با تروریستها جبهه النصره ادامه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگیری شدید ارتش سوریه با داعش/سرنگونی پهپاد تکفیریها در دیرالزور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..