تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید جانشین فرمانده کل ارتش از بانک حکمت ایرانیان و بیمه حکمت+عکس

 جانشین فرمانده کل ارتش از بانک حکمت ایرانیان بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبانک مردم به نقل از روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان ، - " پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: جانشین فرمانده کل ارتش از بانک حکمت ایرانیان بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبانک مردم به نقل از روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان ، امیر سرتیپ دکتر احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از ساختمان ستاد مرکزی بانک حکمت ایرانیان و بیمه حکمت بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، امیر سرتیپ دکتر احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در ساختمان ستاد مرکزی بانک حکمت ایرانیان ضمن بازدید از بخش های مختلف ستاد این بانک با دکتر عسکرزاده مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان نیز دیدار و گفتگو کرد .

وی سپس به ساختمان مرکزی بیمه حکمت رفت و ضمن دیدار با اعضای هیات مدیره از بخش های مختلف این شرکت بازدید بعمل آورد.

ارتش جمهوری اسلامی سهامدار عمده بانک حکمت ایرانیان است.

تاریخچه بانک حکمت ایرانیان با عنایت به اوامر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا مبنی بر ارتقاء منزلت اجتماعی و بهبود معیشت کارکنان نیروهای مسلح٬ مؤسسه مالی و اعتباری ایرانیان با کسب مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تأسیس گردید.

در ادامه ٬ با توجه به سیاستهای اقتصادی کشور و بحث خصوصی سازی و متعاقب آن ایجاد بانکهای خصوصی در کشور٬ تمهیدات مورد نیاز به عمل آمده و مجوز تبدیل مؤسسه مالی و اعتباری به بانک حکمت ایرانیان از بانک مرکزی دریافت شد تا در راستای اهداف فوق الذکر و فراتر از آن به عنوان یک مؤسسه پولی نقش خود را در چرخه اقتصادی کشور و همچنین ارائه خدمات بانکی به هموطنان عزیز ایفا نماید.

از این رو بانک حکمت ایرانیان در تاریخ 1389/10/23  تأسیس گردید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید جانشین فرمانده کل ارتش از بانک حکمت ایرانیان و بیمه حکمت+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..