تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 2 تن چوب قاچاق در آمل

ساعت: 20:38 منتشر شده در مورخ: 1395/10/27 شناسه خبر: 1008351

فرمانده انتظامی آمل از کشف دو تن چوب قاچاق از نوع درخت گردو در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر هراز، سرهنگ ولی‌الله گنجیان مقدم از کشف بیش از دو تن الوار قاچاق در شهرستان آمل خبر داد و اظهار کرد: ماموران انتظامی آمل حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان، به یک دستگاه وانت نیسان حامل چوب مشکوک شدند و این خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن موفق به کشف یک تن الوار قاچاق از نوع درخت گردو شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان اینکه ماموران در عملیاتی دیگر به یک دستگاه وانت نیسان حامل بار چوب مشکوک شدند، ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو نیز موفق به کشف یک تن الوار چوب قاچاق از نوع درخت گردو شدند.

گنجیان در پایان با اشاره به اینکه خودروهای حامل چوب قاچاق پس از توقیف به پارکینگ منتقل شدند، خاطرنشان کرد: راننده این خودروها دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 2 تن چوب قاچاق در آمل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..