تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارژن شیراز در ساری گلباران شد

به گزارش خبرنگارایرنا، در این دیدار که عصر دوشنبه در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شد، شهروند ساری با نتیجه پرگل 9 بر 6 میهمان خود را در حضور پنج هزار هوادار شکست داد .
در این دیدار در مجموع 15 گل رد و بدل شد که به نظر می رسد پرگل ترین رقابت های فوتسال لیگ برتر در نیم فصل دوم باشد .
گل های شهروند ساری را طاها مرتضوی (4 گل )، مسعود سعادتی (2 گل)، حمید رضا ره انجام، سعید بلباسی و محمود لطفی به ثمر رساندند و برای ارژنگ هم سجاد بندی سعدی (2 گل)، مرتضی کشاورز، سید مصطفی فخری، بابک سهرابی و مصطفی رحمانی زاده گل زنی کردند.
شهروند ساری با این برد 28 امتیازی شد و با یک پله صعود به رده ششم جدول رسید و ارژن شیراز نیز با 20 امتیاز دهم جدول 14 تیمی را از خود کرد.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارژن شیراز در ساری گلباران شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..