تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزی که لیونل مسی 100 گله شد

کد خبر: ۴۶۲۶۸۳

۳۰۴  بازدید

7 سال پیش در چنین روزی، مسی با هت تریک در دیدار برابر سویا به جمع بازیکنانی پیوست که حداقل 100 گل برای بارسا به ثمر رسانده اند.

ورزش سه: سویا همیشه در سالهای اخیر در زمزه بیشترین تیم هایی قرار داشته که مورد گزند مسی قرار گرفته است.

7 سال پیش در چنین روزی، مسی در حالیکه تنها 22 سال و شش ماه و 22 روز داشت، تبدیل به جوان ترین بازیکن تاریخ باشگاه بارسلونا شد که به رکورد 100 گل برای این تیم می رسد.

در حال حاضر مسی بهترین گلزن همه ادوار این باشگاه پرافتخار، بهترین گلزن تاریخ لالیگا و دومین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به شمار می آید. صفحه رسمی فیفا با یادآوری این روز به لیونل مسی تبریک گفت.

 روزی که لیونل مسی 100 گله شد روزی که لیونل مسی 100 گله شد روزی که لیونل مسی 100 گله شد روزی که لیونل مسی 100 گله شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزی که لیونل مسی 100 گله شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..