تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره آرسنال به فرار مالیاتی متهم شد

کد خبر: ۴۶۲۶۸۲

۴۰۸  بازدید

الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی آرسنال در دادگاه کاتالونیا به فرار مالیاتی با مبلغی در حدود یک میلیون یورو متهم شده است.

ورزش سه: اخبار حاکی از ان است که دادگاه معتقد است این مهاجم 27 ساله در دوران حضور در بارسلونا و در سالهای 2012 و 2013 دو بار مرتکب جرم در خصوص پرداخت مالیات شده است. در روز دوشنبه و از طریق ارتباط ویدئویی، سانچس به دفاع از خود پرداخته است اما اخبار حاکی از آن است که این بازیکن در حال حاضر مبلغ تعیین شده را باز گردانده و احتمالا به جای محاکمه تنها جریمه خواهد شد.

ستاره آرسنال به فرار مالیاتی متهم شد

دادگاه کاتالونیا معتقد است که الکسیس سانچز مالیات حق استفاده از تصویر خود را از طریق تاسیس یک شرکت در کشور مالت پرداخت نکرده است. پیش از سانچس، ستارگانی مانند نیمار، لیونل مسی و خاویر ماسکرانو نیز به این موضوع متهم شده بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره آرسنال به فرار مالیاتی متهم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..