تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منزجرکننده ترین تصاویر از بوتاکس و لیزر تقلبی در ایران

تب داغ عمل های جراحی و دستکاری های پوستی بسیاری از زنان و مردان جامعه ما را درگیر خود کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عدم نظارت کافی بر عملکرد متخصصان و جراحان مذکور باعث شده است که زمانی آنها مورد بازخواست قرار گیرند که یا یکی از بیماران آنها فوت کند یا اینکه پس از عمل دچار مشکلی شود و به مراجع قضایی شکایت کند. لذا انتشار این تصاویر برای این مسئله است که مردم از خطرات ناشی از این جراحیها در مراکز غیرمجاز آگاهی پیدا کنند. زجرآورترین تصاویر از بوتاکس و لیزر تقلبی در ایران + 18 سال زجرآورترین تصاویر از بوتاکس و لیزر تقلبی در ایران + 18 سال

"ليزر مو زائد توسط غير متخصص پوست و مو"

زجرآورترین تصاویر از بوتاکس و لیزر تقلبی در ایران + 18 سال

«"كوتر"كردن تاتوی پوست توسط غيرمتخصص»

زجرآورترین تصاویر از بوتاکس و لیزر تقلبی در ایران + 18 سال زجرآورترین تصاویر از بوتاکس و لیزر تقلبی در ایران + 18 سال

"کاشت مو در مراکز غیراستاندارد"

زجرآورترین تصاویر از بوتاکس و لیزر تقلبی در ایران + 18 سال

"تزريق بوتاكس چينی و غيراستاندارد توسط غيرمتخصص پوست و مو كه در نهایت اين بيمار را برای جلوگيری از پيشرفت عوارض در بيمارستان بستری کرد"

منزجرکننده ترین تصاویر از بوتاکس و لیزر تقلبی در ایران منزجرکننده ترین تصاویر از بوتاکس و لیزر تقلبی در ایران

"كاشت موی فله ای در كلينيكهای كاشت مو كه متخصصان پوست را به حاشيه مي رانند تا این تخلفات را انجام دهند"

منزجرکننده ترین تصاویر از بوتاکس و لیزر تقلبی در ایران

 «ليزر "اربيوم" با هدف جوانسازی دور چشم كه توسط غيرمتخصص و ناآشنا به مبانی و علم پايه ليزر انجام شده است»

باید بدانیم که درمان اصلی استفاده از ليزر توسط متخصص پوست و مو انجام می شود و هر اقدام درماني با یک سری از عوارض طبیعی همراه است که این مشکلات در کتاب های درسی پزشکی پیش بینی شده که دستگاه استاندارد و تکنیک صحیح در این زمینه اهمیت فراوان دارد.  

این عوارض توسط افراد غيرمتخصص با تکنیک های نادرست و در بیشتر موارد با استفاده از دستگاه های غیراستاندارد و تایید نشده چینی ایجاد شده است. 

لازم به ذکر است، تصاویر فوق از سوی انجمن متخصصان پوست ارسال شده که تا مردم با آگاهی به مراکز زیبایی مراجعه کنند و ندانسته خود را به دست افراد غیر کاردان نسپارند. 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منزجرکننده ترین تصاویر از بوتاکس و لیزر تقلبی در ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..